Job 52 van 191


Report this listing

Solliciteren



Credit Controller


Functie

Als Credit Controller beheer je de financiële stroming en werk je vanuit regio Tielt. Ontdek hieronder of het iets voor jou kan zijn.

Waarvoor zet je je in?

  • Beoordelen van de kredietwaardigheid van nieuwe klanten en het vaststellen van passende kredietlimieten.
  • Het nauwkeurig bijhouden van debiteurenadministratie om up-to-date informatie te garanderen.
  • Opvolgen van openstaande facturen en tijdig innen van betalingen volgens vastgestelde termijnen.
  • Samenwerken met diverse afdelingen, zoals sales, om ons credit control proces te optimaliseren.
  • Rapporteren over de financiële status van debiteuren en het identificeren van kredietrisico's.

Jouw profiel

Wie leren we graag kennen?

  • Bachelor diploma in een financiële richting of gelijkwaardige ervaring.
  • Sterke kennis van kredietbeoordeling en risicobeheer.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands, Engels en Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Proactief, zelfstandig en resultaatgericht.
  • Ervaring met Exact is een pluspunt.
  • Toezicht houden op en coördineren van de werking van de diensten, de juridische advisering inzake geschillen en financiële constructies
  • Toezicht houden op en coördineren van de beheerscontrole en de interne audit (evaluatie van de financiële risico's, validatie van fiscale keuzes, ...)
  • Activiteiten uitvoeren: Oplossing van geschillen
  • De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
  • Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)
  • Activiteiten uitvoeren: Onderhandeling met financiers (uitvoering van overeenkomsten, ...)
  • Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
    Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen
  • Activiteiten uitvoeren: Beheer van het roerend en onroerend vermogen
  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)
  • De behoeften aan informatiesystemen bepalen en de ontwikkeling van nieuwe informatiesystemen sturen
  • Activiteiten uitvoeren: Beheer van dienstreizen
  • Inningsprocedures van vorderingen bepalen en uitvoeren
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Human Resources
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Commerciële functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Boekhoudkundige functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Financiële functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Logistieke functies

Aanbod

What's in it for you?

  • Een uitdagende functie binnen een bedrijf dat zich inzet voor kwaliteit en duurzaamheid.
  • Een warm onthaal in een team van ervaren en toegewijde collega's.
  • Mogelijkheid tot 4/5e tewerkstelling.
  • Een plezierige werksfeer in een familiaal bedrijf, in een heel moderne kantooromgeving.
  • Competitieve verloning met extralegale voordelen
  • Over de middag kan je genieten van een verse maaltijd van de eigen bedrijfskeuken,
  • Je werkt volgens glijdende uren
  • Genieten van 12 extra ADV verlofdagen + 4 extra dagen door de sector

Klaar om deel uit te maken van het team en bij te dragen aan dat succesverhaal? Solliciteer nu!

Solliciteren

Unique Aalter
+32 (0)9 218 09 20

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht